smink újdonságok, szépség tippek, szubjektív fashion kivonat

beautytippek

8 pontban, ezeket teheti Ön is szépségéért.

2014. június 18. - MunkásAndi

maestroval harpersbazaar-october-2012-beauty-quick-fixes-dior runway_1.jpg

Az időt nem lehet megállítani. Formál minket de mi is formálhatjuk önmagunkat, alkalmazkodva a változásokhoz, figyelembe véve korunkat, azonosulva belsőnkkel… stb. Tippjeimet betartva hosszú távon biztosíthatjuk egészségünket, szépségünket, pozitív kisugárzásunkat. Felgyorsult világunk kikényszeríti belőlünk az  alább felsorolt tippjeimmel megfűszerezett egészségtudatos szemléletmódot. Mindenki szeretne szép lenni. E beautytippek szebbé varázsolhatnak bennünket, kezdem a legaktuálisabbal:

  1.       napozás: napozni ér, de okosan a következőket betartva: a D vitaminra szükségünk van, ezért a napsugarakat engedjük bőrünkhöz, persze bőrünket csakis bőrtípusunknak megfelelő UVA és UVB sugarak ellen is hatásos minimum 20 faktoros krémmel védve, a krémet a napozás előtt már 20 perccel használva. A napon nem kell fél óránál tovább tartózkodni, ezt akár naponta megtehetjük. Előzzük meg, hogy bőrünk megégjen.on the beach.jpg
  2.       Arcbőrünk: Mindegy mivel tisztítjuk, a fontos a tonizálás és az arckrém hatékonysága. Láttam már nagyon drága arctisztító tejet, ezt az összeget inkább arckrémünkre fordítsuk. Arcbőrünkre válasszunk jó minőségű krémet, alá szérumot vagy ampullát kiegészítésként és a hatás nem marad el. Egy pár száz forintos arckrémtől sajnos nem várhatunk hosszú távú eredményt. Arcbőrünk tónusának, rugalmasságának egyszóval szépségének javulása érdekében professzionális készítményeket használjunk! Általánosságban igaz, hogy ezek az ápoló összetevőket koncentráltabban tartalmazzák, a boltokban bárki által megvásárolható készítményekkel ellentétben! Arcbőrünket ne kapargassuk, ne nyomkodjuk, ne húzzuk-nyúzzuk csak itassuk fel a vizet róla.nars ss14 diane kendal makeup artist_1.jpg
  3.       Hidratálás: két dolog fontos, arcbőrünk mindennapos hidratálása, mely nélkül a leghatékonyabb ránctalanító krém sem hozza azt az eredményt ÉS a belső hidratálás. Folyamatos apróbb adagokban történő folyadékbevitelre gondolok, nem lehet elégszer hangsúlyozni. Egy pohár víz kihagyhatatlan reggel éhgyomorra, ebéd előtt fél órával és este lefekvés előtt. Hosszú távon megéri a mindennapokban erre is figyelni. A gyomor dehidratáltsága, emésztési zavarok nemcsak arcbőrünk szépségére, de közérzetünkre is kihat.moisturizers.jpg
  4.       Étkezés: "az vagy, amit megeszel" Hippokratészi aforizma, az egyik leg meghatározóbb tényező egészségünk kérdésében. A mai beszerzési és táplálkozási feltételek mellett meglehetősen körülményes, illetve komoly odafigyelést igényel az, hogy nap mint nap figyelmet tudjunk fordítani táplálkozásunk egészséges voltára. Legalább a tartósított termékek helyett frisset válasszunk. Az egyszerre elfogyasztott adag ne legyen megterhelően sok. Ne együnk túl gyorsan. Ügyeljünk a természetes vitaminbevitelre. Idénygyümölcsökből válasszunk a kapszulák helyett. A permetezett alma stb. héját vegyük le fogyasztás előtt. Minden nap ebéd előtt kerüljön asztalunkra a nyers gyümölcs. Szervezetünk jelzi nekünk mi a jó.health pizza.png
  5.       Több időt magunkra: itt külső megjelenésünkre gondolok. Pl: Hajmosás, ha nem frissen mosott összefogom. De ha amúgy is összefogom, legalább legyen tiszta. Számít! Manikűr: Gyorsan is lehet szép, ha rövidre vágjuk és egy réteg fehér, áttetsző színű lakkal festjük, így gyorsan megszárad. Fontos! Pedikűr: Esténként csak egy perc plusz, meglátszik! És végezetül pár kiegészítő viselése, ezek mind összességében ápoltabb hatásról, igényességünkről gondoskodnak.
  6.       Napi sportolás: nem a bevásároltak hazacipelésére gondoltam, hanem ha tényleg nincs időnk (mert van ilyen) egy rövid futásra a környéken, ami testünket átmozgatja lelkünket felfrissíti. Ennek betartása igényelhet némi kreativitást is, ha pl. tornázni szeretünk mindig kéznél legyen matracunk, akkor és ott amikor egy szabad fél órácska adódik. Megéri. Itt említem meg az alvás fontosságát is.
  7.       Stílusunk: Ne legyünk vakon trendkövetők. A divat fontos, fiatalosságunkról is árulkodik, de stílusunk tökéletesítése érdekében önmagunkban keresgéljünk. Ami máson jól mutat, rajtunk nem lesz ugyanaz. Önmagunkhoz, egyéniségünkhöz, személyiségünkhöz, korunkhoz és az alkalomhoz találjuk meg öltözékünket, sminkünket, kiegészítőinket, illatunkat. Ha meg kell jelenni nyúlhatunk a klasszikus alapdarabokhoz és sikerünk lesz, pl. fehér ing, élére vasalt nadrág, egyszínű ceruzaszoknya, elöl zárt a lábujjakat takaró cipő hátul lehet nyitott. Kevesebb több, az egyszerűbb szebb!
  8.       Mosoly egyenlő kifinomultság, egyensúly és kedvesség. A kedvesség szépség! Persze nem mindenkinek osztogatjuk mosolyunkat…. Victoria Beckham is bájosabb ha mosolyog:Victoria-Beckham 2008 Manchester_1.jpg

A kifutón a modellek, ruhamodellek, Mihalik Enikő Anna Sui Runway Spring bemutatóján a kifutón mosolyog és milyen jól teszi:Mihalik smile AnnaSuiRunwaySpring.jpg

Az elv -ne gondoljunk nagy dolgokra- apró lépésekkel haladjunk előre. Az életben több apró dolog együttállása  hozza el a nagy dolgokat, eredményeket, kezdjük el fenti apró dolgokkal a mindennapjainkban! Szélsőségeket kerüljük, törekedjünk az egyensúlyra. Hosszú távú eredményt érhetünk el! Fontos, hogy tudásanyagunkat rendszeresen frissítsük, ebben remélem akár egy gondolattal is segítségre lesz blogomban írtak. Végezetül fentieket kivétel nélkül tényleg mindennapjainkba csempésszük bele és még sokáig megkímél bennünket az idő vas foga!

A bejegyzés trackback címe:

https://beautytippek.blog.hu/api/trackback/id/tr266351991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.